تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ ، ساعت ۰۱:۴۷
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۷۴۶۴۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر صادرات شرکت فولاد خوزستان:

موقعیت جغرافیایی و دسترسی به آب‌های آزاد، شبکه منظم حمل‌ونقل و نزدیکی به بازار‌های هدف در منطقه، از مزیت‌های رقابتی فولاد خوزستان نسبت به رقبا در حوزه صادرات محصول است

موقعیت جغرافیایی و دسترسی به آب‌های آزاد، شبکه منظم حمل‌ونقل و نزدیکی به بازار‌های هدف در منطقه، از مزیت‌های رقابتی فولاد خوزستان نسبت به رقبا در حوزه صادرات محصول است
‌می‌متالز - مجید عبیات مدیر صادرات شرکت فولاد خوزستان در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۵ اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از کلیدی‌ترین صنایع تولیدی کشور به واسطه موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی به آب‌های آزاد و بنادر صادراتی، شبکه منظم و گسترده ریلی و حمل‌ونقل و نزدیکی به بازار‌های هدف منطقه خاورمیانه دارای مزیت رقابتی بالاتری نسبت به سایر رقبا در حوزه صادرات می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: بازار‌های هدف فولاد خوزستان در دوره اخیر گستردگی بالایی داشته و علاوه بر کشور‌های شمال آفریقا، اروپا و جنوب غرب آسیا، کشور‌های جنوب شرق آسیا را نیز تحت پوشش خود قرارداده است.

مدیر صادرات شرکت فولاد خوزستان با بیان اینکه محصولات این شرکت در سه سطح و مرحله نیمه نهایی می‌باشند، خاطرنشان کرد: یکی از دیگر مزیت‌های محصولات فولاد خوزستان نسبت به سایر رقبا در این حوزه، آنالیز شیمیایی با دقت بالا تولیدات می‌باشد که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

عبیات در ادامه با اشاره به دستاورد‌های حضور فولاد خوزستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۵، بیان داشت: خوشبختانه استقبال خوبی از غرفه فولاد خوزستان توسط هیات‌های خارجی به ویژه کشور‌های آفریقایی صورت گرفت و دیدار‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این خصوص انجام شد.

وی افزود: قاره آفریقا از لحاظ صنعت ساختمان روبه جلو حرکت می‌کند و امیدواریم با پیگیری این تفاهم‌نامه‌ها و دیدار‌های هیات‌های تجاری، این تفاهم‌نامه‌ها به سرانجام برسند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین