تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۰
بازدید: ۳۳۶
کد خبر: ۳۷۵۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس کمسیون عمران مجلس:

فولاد مبارکه به کمک دولت بیاید

می متالز - رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای مهم در کشور مثل فولاد مبارکه، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای حل مشکلات مردم مخصوصاً تأمین اعتبارات و منابع مالی برای حوزه عمرانی انتظار می‌رود کمک‌های بیشتری بکنند.
فولاد مبارکه به کمک دولت بیاید

به گزارش می متالز، محمدرضا رضایی کوچی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی مبارکه اظهار داشت: فولاد مبارکه یکی از واحدهای مهم و اقتصادی کشور هست که خیلی از مشکلات کشور را حل می‌کند.

رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از فولاد مبارکه انتظار می‌رود در کنار تأمین منابع برای حوزه‌های مختلف در کشور، در تأمین منابع منطقه خودشان، استان اصفهان و به‌ خصوص مبارکه کمک بکند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور و کمک واحدهای اقتصادی و تولیدی به دولت گفت: این روزها دست دولت خالی است و واحدهای اقتصادی و تولیدی باید به کمک دولت بیایند که فولاد مبارکه یکی از این واحدها است که می‌تواند به توسعه این شهرستان هم کمک کند حتی در این شرایط که منابع دولتی محدود است.

رضایی کوچی، گفت: واحدهای مهم در کشور مثل فولاد مبارکه، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای حل مشکلات مردم مخصوصاً تأمین اعتبارات و منابع مالی برای حوزه عمرانی انتظار می‌رود کمک‌های بیشتری انجام دهند.

رئیس کمسیون عمران مجلس با بابیان اینکه جاده‌های که در همسایگی فولاد هستند از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند، گفت: فولاد مبارکه در خصوص وضعیت جاده‌های نامطلوب شهرستان انتظار می‌رود کمک کند.

عناوین برگزیده