تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۴ ، ساعت ۲۰:۳۶
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۷۷۹۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با مهاجرتی فناورانه و راهبردی برای روز‌هایی بهتر تا افق ۱۴۰۶

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری می‌شود

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری می‌شود
‌می‌متالز - مدیرعامل بانک مهر ایران خبر داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ میلیون به ۴۰ میلیون مشتری است.

به گزارش می‌متالز، پس از دو سال برنامه‌ریزی دقیق و انجام آزمون‌های تخصصی برای اطمینان از پایداری عملکرد، سامانه بانکداری متمرکز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با موفقیت به نمونه‌ای جامع‌تر، منعطف‌تر و پایدارتر مهاجرت کرد.

به همین منظور، همایش تجلیل از دست‌اندرکاران این مهاجرت بزرگ سامانه بانکداری برگزار شد و مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این همایش گفت: موفقیت نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور در زمینه افزایش شمار مشتریان به بیش از ۲۰ میلیون نفر، شمار حساب‌های بانکی به بیش از ۳۰ میلیون و همچنین رشد چشمگیر تراکنش‌ها، ما را به نقطه‌ای رساند که باید برای آینده و رشد‌های بیشتر آماده می‌شدیم. به همین خاطر هدف‌گذاری برای این مهاجرت سامانه‌ای انجام شد.

دکتر «غلامرضا فتحعلی» با تأکید بر اینکه بانک نیازمند سامانه‌ای بود که بتواند همگام با افزایش شمار مشتریان، پاسخگوی نیاز‌های متنوع در حوزه خدمات یکپارچه دیجیتال باشد، گفت: گذار از سامانه‌های جزیره‌ای فقط با مهاجرت به سامانه بانکداری متمرکز جدید امکان‌پذیر بود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اجرای برنامه جامع راهبردی بانک در افق ۱۴۰۶ خاطرنشان کرد: در چارچوب این برنامه، در آینده آماده میزبانی از ۴۰ میلیون مشتری هستیم.

وی به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از دو سال پیش برای مهاجرت به سامانه‌ای نوین اشاره کرد و گفت: در این مدت، همه ابعاد این مهاجرت با دقت بررسی شد و با سامان‌دهی و انتقال هدفمند داده‌های مشتریان با همراهی خود آنان، موفق شدیم در دومین روز خرداد، از سامانه بانکداری متمرکز پیشین، به نسخه‌ای جامع‌تر، منعطف‌تر و پایدارتر مهاجرت کنیم.

در پایان این همایش، از دست‌اندرکاران مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز با حضور هیات مدیره بانک تجلیل شد.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده