تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۹
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۸۳۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صدور 89 پروانه بهره برداری صنعتی در سیستان و بلوچستان در سال 1397

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته 89 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سیستان و بلوچستان صادر شده است.
صدور 89 پروانه بهره برداری صنعتی در سیستان و بلوچستان در سال 1397

به گزارش می متالز، نادر میرشکار با بیان این مطلب، افزود: این پروانه ها با سرمایه گذاری یک هزار و 195 میلیارد ریال در استان صادر شده که با بهره برداری از این واحدها 777 شغل به صورت مستقیم در حوزه صنعت استان ایجاد شده است.

وی تعداد پروانه های بهره برداری صادره در سال 97 را نسبت به سال 96 دارای افزایش 20 درصدی دانست و تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری این پروانه های بهره برداری صنعتی یک هزار و 195 میلیارد ریال می با شد که نسبت به مدت مشابه سال 96 افزایش 4 درصدی را نشان می دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: این پروانه های بهره برداری صنعتی ناشی از طرح، بدون طرح، و بهره برداری ناشی از توسعه و یا اصلاح است.

گفتنی است، پروانه بهره برداری مجوزی است که واحدهای صنعتی که اقدامات لازم، شامل تامین زمین وتاسیسات و احداث ساختمان، رابرای نصب ماشین آلات خط تولید، تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تولید آزمایشی را انجام داده اند اعم از اینکه دارای جواز تاسیس بوده یا نبوده توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت استان صادر می‌شود.

عناوین برگزیده