تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۴ ، ساعت ۱۴:۱۷
بازدید: ۶۶۱
کد خبر: ۳۸۴۶۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام تبریک نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در پی تولید ورق استراتژیک X۶۵MS در فولاد اکسین خوزستان

تولید ورق X۶۵MS در فولاد اکسین خوزستان؛ گامی راهبردی در خودکفایی صنعتی و تقویت زنجیره انرژی کشور

تولید ورق X۶۵MS در فولاد اکسین خوزستان؛ گامی راهبردی در خودکفایی صنعتی و تقویت زنجیره انرژی کشور
‌می‌متالز - دکتر ابراهیم‌پور نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در پیامی تولید ورق استراتژیک X۶۵MS در فولاد اکسین خوزستان را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دستیابی غرورآفرین شرکت فولاد اکسین خوزستان به فناوری تولید ورق استراتژیک X۶۵MS ویژه خطوط انتقال نفت و گاز ترش، رخدادی بزرگ و تاریخی در صنعت فولاد کشور است؛ رخدادی که علاوه بر تأمین نیاز‌های ملی، جایگاه ایران را در عرصه اقتصاد انرژی و زنجیره ارزش فولاد منطقه‌ای و جهانی ارتقاء می‌بخشد.

این دستاورد راهبردی، حاصل تلفیق دانش فنی بومی، نوآوری مهندسان توانمند، تجهیزات پیشرفته و عزم راسخ کارگران و مدیران متعهد است و نشان می‌دهد که در پرتو باور به توان داخلی، می‌توان گره‌های بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور را گشود.

اینجانب، به نمایندگی از مردم شریف و همیشه سربلند ایذه و باغملک مردم سرافراز استان خوزستان این موفقیت علمی، صنعتی و ملی را به مدیران، متخصصان و کارگران پرتوان فولاد اکسین خوزستان تبریک عرض می‌کنم و یقین دارم که استمرار این مسیر، ایران عزیزمان را در جایگاهی بالاتر از تحریم‌ها و محدودیت‌ها خواهد نشاند.

دعای خیر مردم ایران، همواره همراه و حامی گام‌های استوار شماست.

فرشاد ابراهیم‌پور

نماینده مردم شریف ایذه و باغملک، صیدون و دز پارت در

مجلس شورای اسلامی

۲۸ شهریور ۱۴۰۴

تولید ورق X۶۵MS در فولاد اکسین خوزستان؛ گامی راهبردی در خودکفایی صنعتی و تقویت زنجیره انرژی کشور

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده