تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۳۸۵۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دبیر شورای عالی فضای مجازی از سداد بازدید کرد

می متالز - ابوالحسن فیروز آبادی، دبیرشورای عالی فضای مجازی به همراه مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی با حضور در شرکت داده‌ورزی سداد از واحد های مختلف بازدید کردند و در جریان آخرین دستاورهای سداد قرار گرفتند.
دبیر شورای عالی فضای مجازی از سداد بازدید کرد

به گزارش می متالز، ابوالحسن  فیروز آبادی در این مراسم با قدردانی از زحمات تمام مدیران و کارکنان بانک ملی و شرکت داده ورزی سداد پروژه های انجام شده و جاری در این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مرکز ملی فضای مجازی به حوزه اقتصادی نگاه ویژه دارد و حرکت شبکه مالی و بانکی کشور باید به سمت بهره گیری از فناوری های نوین باشد.

وی خاطر نشان کرد: شبکه مالی و بانکی کشور باید در مسیر ایجاد منافع مشترک با کسب و کارهای فین تکی و استارتآپی حرکت کند. از این رو سرویس ها و خدمات بانکی باید از طریق Open Api در اختیار صنایع کوچک و فین تک ها قرار گیرد تا این سرویس ها به وسیله این دسته از کسب و کارها که که چابک هستند به مردم ارائه شود.

فیروز آبادی با تاکید بر این که پلتفرم ها نقش اساسی در زندگی مردم بازی می کنند، یادآور شد: ارتباط پلتفرم های مالی با یکدیگر از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و توجه شرکت سداد به این مهم در ایجاد ارتباط میان پلت فرم های BTM، بام و بله قابل قدردانی است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر توسعه کسب و کارها بر روی پلت فرم بله گفت: این پلت فرم با ارائه خدمات مالی و متنوع با استقبال عمومی مواجه شده است.

مسعود خاتونی ضمن قدردانی از حضور دبیر شورای عالی مجازی در شرکت سداد، اظهار داشت: جهت فناورانه شرکت داده ورزی سداد در حوزه های مختلف فناوری مثال زدنی است و می تواند الگویی برای سایر شرکت ها و سازمان های باشد.

حمید رضا مختاریان، مدیر عامل محترم شرکت داده ورزی سداد نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های پلت فرم بله گفت: در حال حاضر بله با بیش از ۳ میلیون و دویست هزار کاربر به صورت ماهانه ۱۵۰ هزار پیام ارسالی را ثبت و از منظر کاربران نهایی بالاترین امتیاز رضایت مشتری را در اپ استورها کسب کرده است.

مدیر عامل سداد با اشاره به مزیت های بله گفت: این پلت فرم دارای مزیت های فراوانی از جمله انتقال وجوه به صورت فرد به فرد، مدیریت رسید، ارائه سرویس نوبت گیری شعب، امکان پرداخت تسهیلات بانک مسکن و امکان توسعه بات است.

مختاریان اعلام کرد: بر اساس آمار آبان ماه ۹۷  تعداد گروه ها ایجاد شده در بله به نسبت کانال ها پیشی گرفته که بیانگر استقبال عموم مردم از این پلت فرم است.

وی در تشریح دیگر محصولات سداد به سامانه بام و خدمات متنوع آن اشاره کرد وگفت: تعداد کاربران بام به بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده و میزان ثبت نام روزانه در این سامانه در حدود ۳ هزار و ۵۰۰ کاربر است. 

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده