تاریخ: ۰۷ مهر ۱۴۰۴ ، ساعت ۲۱:۱۷
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۳۸۵۴۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۹۰ درصد تجهیزات کارخانه سیمان ایلام بومی‌سازی شد

۹۰ درصد تجهیزات کارخانه سیمان ایلام بومی‌سازی شد
‌می‌متالز - مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام با بیان اینکه ۹۰ درصد تجهیزات کارخانه ساخت داخل است و به سمت خودکفایی و رشد تولید حرکت می‌کند، گفت تولید در سیمان ایلام ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، داوود بهمن‌نژاد مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام، در نشستی خبری با اصحاب رسانه از رشد ۱۲ درصدی تولید این شرکت نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت داخل کشور هستند و تمام تلاش خود را برای تأمین قطعات مورد نیاز طی دو تا سه سال گذشته به کار بسته‌ایم.

وی با اشاره به ماهیت کار با ماشین‌آلات سنگین افزود: کارخانه سیمان با تجهیزاتی سروکار دارد که مانند خودرو نیازمند نگهداری، بازسازی، تجهیز و تأمین قطعات است. خوشبختانه بومی‌سازی بخش عمده‌ای از این تجهیزات، مسیر تولید را تسهیل کرده است.

مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام همچنین به پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پروژه‌هایی در بخش برق و الکترونیک و همچنین تعمیرات الکتروفیل‌ها در جریان است که امیدواریم با تداوم این مسیر، هرچه سریع‌تر به ظرفیت واقعی تولید کارخانه دست یابیم.

بهمن‌نژاد با اشاره به سابقه فعالیت شرکت سیمان ایلام، گفت: کارخانه سیمان از سال ۱۳۷۶ به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در طول این سال‌ها بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ نفر در آن همکاری کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در کارخانه مشغول به کار بوده و از این طریق امرار معاش می‌کنند.

بهمن‌نژاد با اشاره به اقدامات مؤثری در زمینه صرفه‌جویی مصرف آب و تعمیرات الکتروفیل‌ها، تصریح کرد: علاوه بر موفقیت در رشد تولید ۱۲ درصدی، شرکت سیمان ایلام در سال‌های اخیر در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نیز فعال بوده و در ساخت مراکز بهداشت، ایستگاه پلیس و پروژه‌های مسکن مشارکت داشته و به‌صورت هفتگی نیز بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کند.

علی‌محمد عزیزی مسوول روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام، با تأکید بر جایگاه روابط عمومی، گفت: روابط عمومی هنر هشتم سازمانی و آینه تمام نمای یک سازمان است که باید هم مردم و هم سازمان را ببیند.

وی افزود: اگر روابط عمومی تنها به نقل حرف‌های مدیریت عامل بپردازد، نمی‌تواند به‌عنوان یک روابط عمومی تخصصی عمل کند، بلکه باید گوش شنوا و زبان گویای سازمان باشد.

عزیزی با اشاره به سرعت بالای اطلاعات در دنیای امروز، حوزه اطلاع‌رسانی را نقشی حیاتی در بهبود عملکرد‌ها و شفافیت دانست و گفت: ما اعتقاد خاصی به رسانه داریم و بر این باوریم که رسانه می‌تواند در راستای ارسال پیام درست، نقش‌آفرینی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین