تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۶
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۳۸۵۹۰
سرویس خبر : انرژی

تامین مواد اولیه و فروش محصولات، حاصل مذاکرات چاینا پلاس ۲۰۱۹

می متالز - در سومین روز از نمایشگاه چاینا پلاس 2019 غرفه پتروشیمی جم در میان شرکت های بزرگ صنعتی و در فضایی کاملا رقابتی در حال معرفی محصولات تولیدی و به خصوص معرفی گریدهای جدید است.
تامین مواد اولیه و فروش محصولات، حاصل مذاکرات چاینا پلاس ۲۰۱۹

به گزارش می متالز، نمایندگان پتروشیمی جم و شرکت پلی پروپیلن جم با حضور در بزرگترین فستیوال بین المللی محصولات پلاستیکی و مواد صنعتی شرق آسیا انواع محصولات تولیدی پلی اتیلن سنگین و سبک خطی و پلی پروپیلن را به خریداران عمده محصولات پلیمری حاضر در نمایشگاه  معرفی کردند  و با تشکیل جلسات متعدد با شرکت های بزرگ و خریداران عمده محصولات پلیمری و تامین کنندگان انواع مواد شیمیایی- افزودنی و کاتالیست های جایگزین در بازار بزرگ چین وارد مذاکره شدند.

غرفه پتروشیمی جم  در این رویداد باشکوه میزبان بیش از 130 شرکت بزرگ صاحب نامبود که علاوه بر  تجار و بازرگانان همیشگی محصولات پتروشیمی جم، مشتریان جدیدی حضور داشتند که به دلیل عدم ارتباط مستقیم با جم و خرید محصولات پلیمری جم از طریق تجار و بازرگانان، با نمایندگان پتروشیمی جم و شرکت پلی پروپیلن وارد مذاکره شدند تا با رسیدن به نتایج قابل قبول، مراحل عملیات ثبت در شرکت تاپکو با سرعت انجام شود.

از اینرو نمایشگاه چاینا پلاس فرصتی برای ارتقا ویژگی‌های محصولات تولیدی، ساده کردن فرایندهای تولید محصولات و جذب تامین کنندگان انواع مواد شیمیمایی –افزودنی ها و کاتالیست های جایگزنی و توسعه صادرات است که به همین منظور در حاشیه این نمایشگاه جلساتی با شرکت های مطرح و صاحب نام در زمینه تامین مواد افزودنی و کاتالیست های جایگزین به منظور ایجاد و ساخت شرایط بهینه در جهت تامین نیازمندی های بخش تولید با هدف کاهش قیمت و استمرار تامین مواد برگزار شد.

شایان ذکر است همزمان با سی و سومین دوره از نمایشگاه چاینا پلاس 2019، مزایده بازار چین در حال برگزار ی است که تاپایان نمایشگاه چایناپلاس نیز قابل اعتبار بوده واین موضوع دلیل حضور  مشتریان وفادار در غرفه جم است که  مشتاق  در سرعت بخشیدن به عملیات ثبت و شرکت در مزایده محصولات پتروشیمی جم هستند.

همچنین در حاشیه برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس در روز سوم، غرفه پتروشیمی جم میزبان مشتریان همیشگی و شرکت های بزرگی بود که تقاضای تغییر در روند نتایج مزایده ها را داشتند تا علاوه بر نفر اول برنده در مزایده شرکت های دوم ، سوم و چهارم نیز فرصت خرید محصولات را داشته باشند تا بازار محصولات تنها در دست نفر اول مزایده نباشد و امکان حضور و ثبت مشتریان جدید باشد و همچنین ارائه روشی جدید برای کوتاه شدن زمان فروش و تحویل محصولات اتخاذ گردد.

عناوین برگزیده