حضور رییسجمهور، وزرای صمت، جهاد کشاورزی، اقتصاد و مسوولان دولت در نشست با اعضای اتاق بازرگانی ایران همزمان با «روز ملی صادرات»
میمتالز - سیدمحمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود تغییر شرایط کشور، روند رو به رشد صادرات غیرنفتی ادامه دارد. در این رابطه توانستیم تعداد قابل توجهی از تفاهمنامهها با دیگر کشورها را به سطح قرارداد و توافقنامه برسانیم و وارد تجارت ترجیحی و صفر در پیمانهای بینالمللی و منطقهای شویم.
به گزارش میمتالز، در ارتباط با کشورهای اوراسیا، پاکستان و عمان، پیمانهای تعرفهای اجرایی شده که فرصت خوبی را برای صادرات خلق کرده است.