تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۳۹۱۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنایع و معادن ایران و صندوق کارآفرینی امید

می متالز - تفاهم نامه همکاری آموزشی بین دانشگاه صنایع و معادن ایران و صندوق کارآفرینی امید به منظور توسعه آموزش های کاربردی و مهارتی در سطوح مختلف و در راستای تحقق اهداف توسعه ملی و تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد در بخش های مختلف صنایع، معادن و بازرگانی کشور امضاء شد.
امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنایع و معادن ایران و صندوق کارآفرینی امید

به گزارش می متالز، دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران در مراسم انعقاد این تفاهم نامه با اشاره به اهمیت سرمایه ای دانشگاه صنایع و معادن برای کشور اظهار داشت: در قالب همین تفاهم نامه امکان همکاری برای اجرای طرح تاپ با هدف توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار به عنوان فصل مشترک همکاری طرفین دنبال خواهد شد.

وی همکاری مشترک برای برگزاری دوره های کاربردی و تخصصی برای کارآفرینان و صنعت گران و همچنین همکاری در برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی را از دیگر مفاد مهم این تفاهم نامه بر شمرد.

قبادیان افزود: در این تفاهم نامه اهداف چهارگانه ای ترسیم شده است که امیدوارم با تلاش مجدانه طرفین به سرانجام برسد.

سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران انتقال فناوری موفقیت آمیز در راستای رسیدن به توسعه اشتغال پایدار و کمک به شکل گیری، انسجام و تقویت حلقه های زنجیره ایده تا تولید و صادرات را از جمله اهداف قابل تحقق این تفاهم نامه اعلام نمود.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، افزایش سطح آگاهی از چالش ها و اولویت های متقابل و تلاش در جهت رفع نیازها و حرکت در مسیر اولویت ها و همچنین تسهیل در ورود و استفاده از فناوری و نوآوری های داخلی در صنایع و بنگاه های اقتصادی را از دیگر اهداف قابل پیگیری این تفاهم نامه عنوان کرد.

عناوین برگزیده