تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۳۹۳۷۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

مس سونگون نقش مهمی در اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان منطقه دارد

می متالز - حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر دیروز (چهارشنبه 8 خردادماه) در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر پتانسیل‌های معدنی استان گفت: باید از این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کرد.
مس سونگون نقش مهمی در اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان منطقه دارد

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، امام‌جمعه تبریز با اشاره به استقبال مردم و مسئولان استانی از انتخاب دکتر اردشیر سعد محمدی به‌عنوان مدیرعامل شرکت مس گفت: راه‌اندازی کارخانه ذوب مس سونگون با رعایت تمام مسائل زیست‌محیطی و مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا ضروری است و در این راستا بر اجرای طرح‌های معدنی و صنعتی با حفظ محیط‌زیست تأکید کرده‌ایم.
آل هاشم با اشاره به این‌که طی چند سال گذشته تکمیل زنجیره تولید و احداث کارخانه ذوب در مجتمع مس سونگون به خاطر مشکلات محیط زیستی متوقف‌شده بود اظهار داشت:  با تکنولوژی‌های جدید و به‌روز دنیا در حوزه مسائل زیست‌محیطی، می‌توان مسائل و مشکلات زیست‌محیطی را حل کرد.
آل هاشم با اشاره به اینکه استفاده از فن‌آوری‌های نوین در مس سونگون ضرورت دارد، گفت: مس سونگون فرصت توسعه برای منطقه است و باید برکات و منافع اقتصادی، توسعه‌ای و اشتغال‌زایی این نعمت خدادادی باعث رونق اقتصادی استان شود.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده