تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۳۹۳۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شاخص کل بورس از ابتدای سال تاکنون ۲۵.۶ درصد رشد کرد

می متالز - شاخص کل بورس که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۴۵ هزار و ۸۱۸ واحد افزایش معادل ۲۵.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
شاخص کل بورس از ابتدای سال تاکنون ۲۵.۶ درصد رشد کرد

به گزارش می متالز به نقل از بازار سرمایه؛ از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۹۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۱۴ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال در ۱۲ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۴۰۱ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۳۶ میلیارد و ۹۸۹ میلیون سهم به ارزش ۳۰۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۲۴ نوبت در بازار اول؛ ۵۴ میلیارد و ۲۰۴ میلیون سهم به ارزش ۱۸۱ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۹۱۲ نوبت در بازار دوم؛ ۴ میلیارد و یک میلیون برگه به ارزش ۴هزار و ۹ میلیارد ریال در ۴۱۴۴ نوبت در بازار بدهی، ۱۸ میلیون و ۸۷ هزار قرارداد به ارزش ۲۴۶ میلیارد ریال در ۱۲ هزار و ۶۳۸ نوبت در بازار مشتقه و ۲میلیارد و ۳۳۶ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۵ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال در ۸۷ هزار و ۶۸۳ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۴۵ هزار و ۸۱۸ واحد افزایش معادل ۲۵.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۲۴ هزار و ۴۷۷و احد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۳ هزار و ۸۱۹ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۹۰ هزار و ۹۰۲ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد