تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۴۰۰۲۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آمار تولید یک‌ماهه سنگ آهنی‌های بورسی

می متالز - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد شرکت‌های بزرگ سنگ آهن در فروردین ۹۸، بیش از ۴ میلیون تن کنسانتره تولید کردند.
آمار تولید یک‌ماهه سنگ آهنی‌های بورسی

به گزارش می متالز، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن در ماه فروردین، ۴ میلیون و ۱۳ هزار و ۴۱۳ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. از این میزان، شرکت‌های گل گهر یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۶۷ تن، چادرملو ۹۳۴ هزار و ۱۱۲ تن، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ۴۶۰ هزار و ۹۰۶ تن، سنگ آهن مرکزی ۳۸۴ هزار و ۶۵۰ تن، گهر زمین ۳۷۸ هزار و ۹۹۵ تن، اپال پارسیان سنگان ۲۵۷ هزار و ۱۴ تن، صنعتی و معدنی توسعه ملی ۱۰۱ هزار و ۴۰۲ تن، صبا نور ۳۵ هزار و ۷۳۹ تن و جلال آباد ۲۳ هزار و ۵۲۸ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

۵ شرکت بزرگ معدنی در فروردین ۹۸ حدود ۲۵۵ هزار و ۴۸۴ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال ۹۷ ، ۴۵ درصد کاهش نشان می‌دهد. از این میزان، شرکت فلات مرکزی ۷۲ هزار و ۷۸ تن ، سنگ آهن سنگان ۶۱ هزار و ۹۷۸ تن، صبا نور ۵۳ هزار و ۶۹۸ تن، سنگ آهن مرکزی ۴۷ هزار و ۷۳۰ تن و چادرملو ۲۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی تولید کرد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد