تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۴۰۵۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ثبت رکورد جدید:

فتح قله ۲۳۰ هزار واحدی / داد و ستد ۱۷۶۵ میلیاردی بورس تهران

می متالز - شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۴۵۸ واحدی از کانال ۲۳۰ هزار واحدی عبور کرد و نقطه ۲۳۰ هزار و ۲۶۷واحد را نشان داد. شاخص هم وزن نیز با افزایش ۸۹۰ واحدی روی عدد ۵۶ هزار و ۸۸۶ واحد ایستاد. همچنین شاخص بازار اول عدد ۱۷۰ هزار و ۹۹۲ واحد و شاخص بازار دوم کانال ۴۵۲ هزار واحد را ثبت کردند. آیفکس نیز با ۲ واحد کاهش عدد ۲ هزار و ۹۲۲ واحدی را ثبت کرد
فتح قله ۲۳۰ هزار واحدی / داد و ستد ۱۷۶۵ میلیاردی بورس تهران

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن بیش از ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۸۶ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۶۶ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای همراه، رمپنا و اخابر به ترتیب با ۲۵۲، ۲۱۹ و ۱۴۸ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای جم، مبین و فولاد به ترتیب با ۱۶۸، ۱۱۲ و ۹۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو و خلنت پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و صنایع شیمیایی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته کارشناسان بازار سرمایه، با توجه به سیگنال‌های مثبت سیاسی و کاهش تنش‌های بین المللی و همچنین افت  قیمت  دلار و سکه انتظار می رود در روز های آتی شاهد رکورد های جدید تدپیکس باشیم.

عناوین برگزیده