تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۷
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۴۰۸۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روز ۲۰۰۰ میلیاردی بورس تهران

می متالز - تدپیکس در پایان معاملات امروز با افزایش ۳۵۰ واحدی نقطه ۲۳۰ هزار و ۶۱۷ واحد را نشان داد. شاخص هم وزن نیز با افزایش ۳۹۲ واحدی روی عدد ۵۷ هزار و ۲۵۹ واحد ایستاد. شاخص بازار اول نیز عدد ۱۷۰ هزار و ۸۹۲ واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم رقم ۴۵۴ هزار و ۳۷۶ واحد را ثبت کرد. آیفکس نیز با افزایش ۱۴ واحد ی به عدد ۲ هزار و ۹۳۷ واحد رسید.
روز ۲۰۰۰ میلیاردی بورس تهران

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن بیش از ۷ میلیارد و ۵۸۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۵۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۲۷۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای  اخابر، همراه و رمپنا به ترتیب با ۲۹۶، ۲۶۶ و ۱۶۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، فخور و کچاد به ترتیب با ۱۲۰، ۹۷ و ۸۵ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، وبملت، خلنت و خودرو برای چندمین روز متوالی  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و بانک و صنایع شیمیایی ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

طی چند روز گذشته افزایش قیمت های جهانی، عملکرد مثبت شرکت‌ها  و کاهش ریسک سیستماتیک، عواملی بودند که ادامه مسیر صعودی شاخص را هموار کردند.  

عناوین برگزیده