تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۴۴۵
کد خبر: ۴۰۸۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

طراحی، ساخت و بومی‌سازی 15 خط آپ کست(up cast) در چهارمحال و بختیاری

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهار محال و بختیاری گفت: تاکنون 15خط آپ کست (up cast) در منحصر به فردترین شرکت خدمات فنی و مهندسی کشور در شهرکرد تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی شده است.
طراحی، ساخت و بومی‌سازی 15 خط آپ کست(up cast) در چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز، محمد کاظم منزوی با بیان این مطلب، افزود: این خطوط بومی سازی شده با قابلیت تولید روزانه دو تا 20 تن مفتول مسی تاکنون برای کشورهای افغانستان، عراق، باکو،اربیل، سلیمانیه و و بازارهای داخلی سنندج، تهران،اصفهان، کرمان،سیرجان و... ارسال و نصب شده اند.

وی گفت: با استفاده از این خطوط ابتدا شمش کاتد در کوره های القایی ذوب می شودوتوسط ریخته گری پیوسته به صورت عمودی به مفتول8 تا30 میلیمتری تبدیل می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهار محال و بختیاری با اشاره به صرفه جویی ارزی 400هزاردلاری تولید هرخط افزود: این مفتول توسط ماشین جمع کن بصورت کویل،بسته بندی می شود.

منزوی خالی از اکسیژن بودن این مفتول، را یکی از ویژگی های مهم آن برشمرد که برای صنعت سیم و کابل و تولید مقاطع مسی خاص مناسب است.

گفتنی است، این خطوط آپ کست(up cast) در شرکت فنی, مهندسی و بازرگانی ستایش شهرکرد به همراه پنج واحد صنعتی دیگر بعنوان یک شرکت بین المللی در ایران و کشورهای همسایه تولید شده است که این شرکت طراح و ارائه دهنده خدمات فنی ومهندسی درزمینه کوره های القایی صنایع مس کشور و ماشین آلات کشش سیم و کابل است.

عناوین برگزیده