وی در ادامه گفت: سالن هایی که برای نمایشگاه امسال در نظر گرفته ایم و تاکنون درصد زیادی از آن ها پر شده است، سالن های ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۲۵ و ۲۷ می باشد.
وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در نمایشگاه تهران دو سالن که جزء بزرگترین سالن های موجود می باشد را به ماشین آلات و ابزار آلات اختصاص داده ایم. در صدد هستیم با تبلیغاتی که در این زمینه انجام می دهیم نمایشگاه سنگ تهران را به یک برند جهانی تبدیل کنیم.
فاضل گفت: بنده به عنوان برگزار کننده نمایشگاه با تجربه ۲۱ ساله ای که در کار فرهنگی تبلیغاتی دارم و با توجه به اینکه از مسایل مربوط به این صنعت سنگ و کار در نمایشگاه شناخت کافی دارم، حضور تمامی مجموعه های مربوط به صنعت سنگ در نمایشگاه ها (اعم از داخلی و خارجی و بالاخص نمایشگاه های داخلی) را ملزم می دانم زیرا که اولین حرکت برای برند شدن واحدهای تولیدی سنگ، حضور در تمامی نمایشگاه های داخلی و بعد از آن در نمایشگاه های خارجی است.
وی یاد آور شد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که نمایشگاه ها محلی برای خرید و فروش نیست و فروش در وهله اول قرار نمی گیرد. حضور داشتن در نمایشگاه به معنی افزایش قدرت در بازار است. افزایش قدرت در این زمینه ارجعیت دارد و توافقات مالی و اقتصادی در مراحل بعدی قرار می گیرد.
مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی تهران افزود: در واقع اجرای برجام مسیری که برای رسیدن به هدف صادرات بسته شده بود را باز کرده است، باز شدن این مسیر به معنی ورود به بازار جهانی است.