تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۹
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۴۱۰۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شاخص در کانال ۱۳۴ هزار واحدی:

بی اعتنایی تدپیکس به ریسک های سیاسی

می متالز - شاخص بورس تهران در اولین روز کاری هفته با افزایش ۸۱۴ واحدی نقطه ۲۳۴ هزار و ۱۶۷ واحد را نشان داد. شاخص هم وزن نیز روی عدد ۵۷ هزار و ۹۷۲ واحد ایستاد. شاخص بازار اول عدد ۱۷۳ هزار و ۳۴۴ واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم رقم ۴۶۲ هزار و ۱۹۰ واحد را ثبت کرد. آیفکس نیز با کاهش ۵ واحد ی به عدد ۲ هزار و ۹۵۱ واحد رسید.
بی اعتنایی تدپیکس به ریسک های سیاسی

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن بیش از ۴ میلیارد و ۷۹۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۲۶ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۴۳۷ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای  همراه، وبملت و رمپنا به ترتیب با ۲۹۳، ۲۱۷ و ۱۹۵واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فخوز، فولاد و رانفور به ترتیب با ۱۹۲، ۱۵۷ و ۱۰۸واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو و رمپنا پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و صنایع شیمیایی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 به رغم فشار های سیاسی و عرضه های هیجانی ساعات ابتدایی بازار، تدپیکس در پایان معاملات ۸۱۴ واحد رشد را ثبت کرد و به کانال ۲۳۴ هزار واحدی وارد شد. شاخص نشان می دهد تاثیر ریسک های سیاسی بر بازار سرمایه کاملا کمرنگ شده و سرمایه گذاران بدون حساسیت به داد و ستد ادامه می دهند.

عناوین برگزیده