به گزارش می متالز، سید محمد ناصر مبرقعی با بیان این مطلب افزود: میزان توفیق واحدهای اجرایی در افزایش سهم بیمههای عمر در پرتفوی آنها یکی از اصلیترین شاخصهای ارزیابی عملکردشان خواهد بود.
با اشاره به حسن نیت موسسان و نسل های مختلف بیمه ایران، رمز ماندگاری این شرکت در فراز و فرود اقتصاد کشور را تعهد و تعصب کارکنان شرکت دانست و گفت: فرهنگ سازمانی که نزد کارکنان شرکت وجود دارد وجه تمایز این شرکت نسبت به سایر شرکتهای بازرگانی شده است.
وی که در کارگاه تخصصی فروش بیمههای زندگی بیمه ایران در مرکز آموزشی، فرهنگی خزر آباد سخن میگفت، ادامه داد: توسعه بیمههای زندگی یکی از استراتژیهای ضروری مدیران ارشد برای شرکت است که در قانون پنج ساله ششم نیز مکلف به اجرای آن شدهایم و از این رو و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران، سیاستهای خود را در این زمینه با فعال ساختن شورای راهبردی تخصصی ابلاغ کرده است. در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بزرگی در عرصه بیمههای زندگی خواهیم بود.
عضو هیات مدیره بیمه ایران توجه به موضوعات و دغدغههای مطرح شده در جلسه با انجمن صنفی نمایندگان استان مازندران را از جمله برنامههای موجود در دستور پیش روی شورای راهبردی بیمههای زندگی دانست و داشتن پروتکل، اعتماد به جوانان، آماده به فعالیت در حوزه بیمههای عمر کنترل و نظارت مشفقانه و حمایتگرانه پرهیز از بازاریابی هیجانی، داشتن حد اعلای حسن نیت، در معرفی محصول مطابقت عینیت تعهدات مندرج در بیمه نامه با انتظارات بیمه گذار قبل از صدور بیمه نامه، شفافیت و صداقت را از عوامل توسعه پایدار و پیوسته بیمههای زندگی برشمرد و افزود: همگی بر این نکته قائلیم که بیمه های زندگی از لحاظ مبانی فنی و اصولی با بیمه های غیر زندگی تفاوت دارد و باید با توجه به این تفاوتها به نتیجه مورد انتظار در اهداف تعیین شده برسیم.
وی خاطرنشان کرد علاوه بر تفکیک ذخایر و حساب های مربوط به حق بیمه های بیمه های عمر در مباحث بهره گیری از منابع مالی این رشته، در بازار مالی بورس هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.