تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۴۱۶۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی ۱۲ماه محقق شد؛

رشد ۸۷.۵میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «ونفت»

می متالز - شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در صورت وضعیت پرتفوی ۱۲ماهه خود اعلام کرد سود شرکت های بورسی در این مدت به ۸۷میلیارد و ۵۸۱میلیون ریال رسیده است.
رشد ۸۷.۵میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «ونفت»

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۴۳۷ریال اعلام کرد که در مقایسه با سال مالی۱۳۹۶ با رشد ۷۳درصدی همراه شده است.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را مبلغ ۶۰۰میلیارد ریال، سود خالص را ۷۲۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ یک هزار و ۲۴۵میلیارد ریال اعلام کرد که این شرکت رشد ۶۰درصدی را سود انباشته تجربه کرده است.

در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس «ونفت» طی دوره مالی۱۲ماهه، سود این پرتفوی به ۸۷میلیارد و ۵۸۱میلیون ریال رسیده است. بهای تمام شده این پرتفوی نیز با رشد ۳۱۳میلیارد و ۶۴۷میلیون ریالی به ۴۵۷میلیارد و ۳۱۳میلیون ریال رسیده و ارزش بازار آن با افزایش ۴۰۲میلیارد و ۳۳۲میلیون ریالی به ۵۴۴میلیارد و ۸۹۴میلیون ریال بالغ شده است.

واگذاری های «ونفت» طی این دوره مالی به ارزش ۸۷۸میلیارد و ۱۶۱میلیون ریال بوده که در پایان دوره سود این واگذاری ها به ۱۸۵میلیارد و ۴۳۹میلیون ریال رسیده است. همچنین این شرکت ارزش سهام خریداری شده در بورس را یک هزار و ۶میلیارد ریال اعلام کرد.

عناوین برگزیده