تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۳۶۹
کد خبر: ۴۲۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولید یک محصول جدید در شرکت سیمان ارومیه

می متالز - سیمان ارومیه جهت ارج نهادن به وفاداری مشتریان و ذینفعان سازمان و براساس درخواست مصرف کنندگان داخلی و خارجی اقدام به تولید سیمان تیپ دو و عرضه آن در بازار نموده است.
تولید یک محصول جدید در شرکت سیمان ارومیه

به گزارش می متالز و براساس اعلام روابط عمومی شرکت سیمان ارومیه کارشناسان واحد کیفیت و پژوهش در سال مزین به اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال با بهره گیری از دانش فنی بالا و انجام تحقیقات و کنترل های مستمر موفق شدند با رعایت الزامات قانونی اداره کل استاندارد در رابطه با تولید سیمان تیپ دو مجوز مربوطه را اخذ نمایند.
در همین راستا مهندس داریوش بهرام نژاد، مسئول واحد کیفیت و پژوهش با اشاره به موفقیت به دست آمده خاطر نشان ساخت که شرکت سیمان ارومیه با هدف ایجاد تنوع در محصولات تولیدی پس از انجام کارهای کارشناسی و مطالعات لازم اقدام به تولید و عرضه محصول جدید خود نموده است.

وی افزود: این سیمان در کلیه سازه های بتنی قابل استفاده می باشد و در محیطهای آب و خاک که غلظت یون سولفات در حد متوسط است ، کاربرد دارد. برای بتن ریزی در هوای نسبتاً گرم که خطر افزایش دمای بتن معمولی به بیش از ۳۲ درجه سانتیگراد و بتن حجیم به بیش از ۱۵ درجه سانتیگراد وجود دارد ، این سیمان کاربرد گسترده دارد.

لازم به ذکر است که کاربرد ها و ویژگی های محصول جدید تولیدی را به این ترتیب می توان بر شمرد:

– استفاده در مصارف عمومی (ساخت ملات و بتن) .

– مقاومت در برابر حمله سولفاتها برای ساخت لوله های بتنی، کانالهای آب و فاضلاب و فنداسیون ها.
-بتن ریزی در هوای گرم

– در بتن ریزیهای نسبتا حجیم، فونداسیونها،کانالهای آبیاری و بتن آماده .

– افزایش دوام بتن در شرایط نا مناسب محیطی

عناوین برگزیده