تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۴۲۲۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روز متعادل بورس تهران

می متالز - شاخص بورس تهران با کاهش ۱۰۰۰ واحدی روی نقطه ۲۳۳هزار و ۸۶۴ واحد ایستاد، شاخص هم وزن به عدد ۵۵ هزار و ۳۲۴واحد رسید و شاخص بازار اول کانال ۱۷۴ هزار واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم نیز رقم ۴۵۶ هزار و ۷۷۴ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با کاهش ۱۱ واحدی به عدد ۲ هزار و ۹۶۶ واحد رسید.
روز متعادل بورس تهران

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن بیش از ۲ میلیارد و ۷۵۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۱۱ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به ۹۶۴ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای  شپنا، همراه و شخارک به ترتیب با ۱۱۳، ۱۰۶ و ۶۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فارس، رمپنا و خودرو به ترتیب با ۲۰۲، ۱۰۵ و ۹۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز خساپا، وتجارت، وپاسار، خودرو و تاصیکو پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و شیمیایی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 شاخص بورس تهران به رغم ریسک های فضای بین الملل کاهش کمی را تجربه کرد. در آنسو رشد قیمت‌های جهانی و انتظار گزارش‌های ماهانه و فصلی شرکت ها کفه ترازوی  تقاضا نسبت به عرضه را متعادل کرد.

عناوین برگزیده