به گزارش می متالز، طبیعی است اجرای این سیاست در شبکه خدمات پس از فروش شرکتهای خودروساز نیز مجدانه پیگیری میشود. جایی که شرکتهایی نظیر ایساکو، نگین خودرو (البرز موتور)، سایپا یدک، بم خودرو و آریا دیزل با هدف کسب رضایت حداکثری مشتریان خود، تلاش به جهت ارائه محصولات و قطعات باکیفیت را سرلوحه ارائه خدمات خود قرار دادهاند. شرکت به تام روانکار (به توتال سابق)، که از سالیان دور همکاری با این مجموعههای بزرگ را در راستای تامین کلیه روانکارهای خودرویی، صنعتی، گریس و ضد یخ مورد نیاز ایشان، در سابقه فعالیتهای خود داشت، پس از معرفی برند جدید «بیتی» در دی ماه ۱۳۹۷ (در راستای معرفی یک برند ملی و تقابل با تحریمهای یکجانبه تحمیلی)، با درک درست از دغدغههای نامبرده در صنایع کشور، ضمن تعهد به تامین خطوط تولید و خدمات پس از فروش این شرکتها، حفظ و حتی در برخی موارد ارتقای کیفیت محصولات با حداقلیترین هزینههای تمام شده را استراتژی ادامه همکاری خود با ایشان قرار داد، تا در سال «رونق تولید»، این همافزایی میان صنایع بزرگ کشور، موجب دستاوردهای فراتر از انتظار در شرایط دشوار کنونی شود.