تاریخ: ۱۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۹
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۴۳۳۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روز ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بورس تهران

می متالز - شاخص بورس تهران با افزایش ۶۶۸ واحد در آستانه ورود به کانال ۲۴۹هزار واحدی قرار گرفت، شاخص هم وزن به عدد ۵۹ هزار و ۸۷۲ واحد رسید و شاخص بازار اول در کانال ۱۸۴ هزار واحدی باقی ماند و شاخص بازار دوم نیز عدد ۴۹۱ هزار و ۶۰۵ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۱۵ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۱۳ واحد رسید.
روز ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بورس تهران

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن بیش از ۴ میلیارد و ۴۸۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۹۰ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۱۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای  فارس، اخابر و وصندوق به ترتیب با ۳۴۸، ۱۴۲ و ۱۰۷ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، فملی و کچاد به ترتیب با ۲۹۰، ۲۱۴ و ۱۱۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز خساپا، وتجارت، فولاد، خودرو و تاصیکو پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و صنایع شیمیایی و مواد دارویی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

آمریکا با وضع تعرفه بر کالاهای اروپایی جنگ تجاری را تشدید کرده است. در این شرایط قیمت‌های جهانی، گروه فلزات را تحت تاثیر قرار داد و این گروه بیشترین تاثیر منفی بر تدپیکس را ثبت کرد. 

عناوین برگزیده