تاریخ: ۰۸ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۰
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۴۳۴۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۶۹ هزار واحدی شاخص تالار شیشه ای

می متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۶۱ روز معاملاتی، ۶۹ هزار و ۹۱۹ واحد رشد را به ثبت رسانده است.
رشد ۶۹ هزار واحدی شاخص تالار شیشه ای

به گزارش می متالز، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۶۱ روز معاملاتی تعداد ۲۷۴میلیارد و ۴۳۳میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۷۸۵هزار و ۵۵۵میلیارد ریال در ۱۹میلیون و ۴۹۴هزار و ۶۸۳دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۹۱میلیارد و ۶۰۳میلیون سهم به ارزش ۴۳۶هزار و ۸۵۹میلیارد ریال در ۹میلیون و ۹۰۷هزار و ۵۰۶نوبت در بازار اول؛ ۷۸میلیارد و ۲۲۶ میلیون سهم به ارزش ۲۹۳هزار و ۶۶۵میلیارد ریال در ۹میلیون و ۴۲۱هزار و ۵۱۲نوبت در بازار دوم؛ ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزارا برگه به ارزش ۱۶هزار و ۵۵۱میلیارد ریال در ۶هزار و ۱۷۹نوبت در بازار بدهی، ۱۰۹میلیون و ۱۶۰هزار قرارداد به ارزش ۳۸۱میلیارد ریال در ۲۲هزار و ۹۱۹نوبت در بازار مشتقه و ۳میلیارد و ۴۷۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳۸هزار و ۹۹میلیارد ریال در ۱۳۶هزار و ۵۶۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده تاکنون ۶۹هزار و ۹۱۹واحد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۴۸هزار و ۵۷۸واحد رسیده و رشد ۳۹.۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۵۱ هزار و ۸۷۱ واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۱۳۷ هزار و ۶۲۲ واحدی هر یک به ترتیب ۳۸.۷ و ۳۹.۹ درصد افزایش را داشته‌اند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده