تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۵۶
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۴۳۵۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرمالی شرکت اعلام کرد:

علت عدم تحقق وعده پرداخت سود گرانترین عرضه اولیه سال / زمان دریافت

می متالز - مدیرمالی شرکتی پلی پروپیلن جم درباره علت عدم تحقق وعده آغاز پرداخت سود نقدی از هفته دوم تیرماه توضیح داد و زمان امکان دریافت سود را اعلام کرد.
علت عدم تحقق وعده پرداخت سود گرانترین عرضه اولیه سال / زمان دریافت

به گزارش می متالز، در جریان اولین مجمع سالانه شرکت پلی پروپیلن جم بعد از حضور در بورس ( که به عنوان چهارمین سهم تازه وارد سال وارد بازار سهام شده) بعد از تصویب صورت های مالی، مقرر شد به پیشنهاد هیات مدیره از 3258 ریال سود محقق شده، 3250 ریال معادل 99 درصد به ازای هرسهم توزیع شود.

مدیران "جم پیلن" هم به سهامداران وعده داده بودند از هفته دوم تیر ماه پرداخت سود نقدی آغاز می شود اما این قول به رغم مراجعه سهامداران به شعب بانک تجارت محقق نشد.

بر این اساس، حمید رضا رمضانی در خصوص علت این تحقق این وعده و زمان امکان دریافت سود گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مقدار نقدینگی لازم معادل 65 میلیارد تومان در اختیار بانک تجارت قرار گرفت اما به دلیل عدم ایجاد بستر نرم افزاری و انتقال فهرست سهامداران این تاخیر بوجود آمد.

وی افزود: به احتمال بسیار قوی از دوشنبه هفته جاری، پرداخت سود به سهامداران حقیقی از طریق شعب این بانک شروع می شود. ضمن اینکه در سامانه کدال اعلام عمومی خواهد شد.

بنابراین گزارش، عرضه اولیه 10 درصدی سهام پلی پروپیلن جم 27 خرداد با کشف 2250 تومانی هر سهم انجام شد که گرانترین سهم جدید طی 12 ماه گذشته بشمار می رود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده