تاریخ: ۱۶ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۴۳۸۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شاخص در کانال 246 هزار واحدی:

عملکرد شرکت ها، عامل رشد تدپیکس

می متالز - شاخص بورس تهران با افزایش ۱۰۰۱ واحدی روی عدد ۲۴۶ هزار و ۴۴۷ واحد قرار گرفت، شاخص هم وزن به عدد ۶۰ هزار و ۵۵ واحد رسید و شاخص بازار اول در کانال ۱۸۲ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۴۸۶ هزار و ۷۰۸ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۸ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۰۱ واحد رسید.
عملکرد شرکت ها، عامل رشد تدپیکس

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن بیش از ۲ میلیارد و ۶۱۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۵۶ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای  شپنا، شبندر و شتران  به ترتیب با ۲۲۵، ۱۰۱ و ۹۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای شخارک، خساپا و کچاد به ترتیب با ۵۷، ۵۶ و ۴۳ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز خساپا، وتجارت، خپارس، خودرو و ولساپا پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و صنایع شیمیایی و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 تدپیکس ئس از اصلاح روز گذشته مجددا به مدار صعودی بازگشت و گزارش‌های مالی ناشران  و عملکرد شرکت ها نقش مهمی در تغییر جهت شاخص داشت.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت