تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۴۴۲۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در 3 ماهه اول امسال انجام گرفت؛

بیش از 49 هزار میلیارد ریال پیش بینی سرمایه گذاری در طرح‌های صنعتی استان بوشهر

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سه ماهه اول امسال 36 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 49 هزار و 885 میلیارد ریال با اشتغال یک هزار و 240 نفر در استان بوشهر صادرشده است.
بیش از 49 هزار میلیارد ریال پیش بینی سرمایه گذاری در طرح‌های صنعتی استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی افزود: در راستای گسترش سرمایه گذاری تا کنون 625 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی اشتغال 28 هزار و 21 نفردر زمینه صنایع مخنلف در استان بوشهر صادر شده است.

حسینی در این باره عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی طرح های صنعتی از صفرتا 99 درصد در استان در حال اجراست که با تکمیل و راه اندازی آنها تولید محصولات داخلی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به وجود 596 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: حجم سرمایه گذاری این صنایع 212هزار و 878 میلیارد ریال به همراه اشتغال28 هزار و 798 نفر مشغول به فعالیت در زمینه تولیدات مختلف نظیر صنایع شیمیایی، نفت و گاز و پتروشیمی، مواد غذایی و بهداشتی ، کانی فلزی و غیر فلزی و غیره می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف برنامه های رونق تولید درسال جاری98 پیش بینی می شود تعداد 150 فقره جواز تاسیس طرح های صنعتی ( بدون طرح های پتروشیمی )با سرمایه گذاری 7هزار و 500میلیارد ریال و اشتغال 2700 نفر تا پایان سال 98 صادر شود.

حسینی اضافه کرد: طبق برنامه های اجرایی ایجاد و توسعه واحد های تولیدی پیش بینی می شود برای 40 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 260هزار میلیارد ریال و اشتغال 11هزار نفردر استان تا پایان امسال پروانه بهره برداری صنعتی صادر شود.

عناوین برگزیده