تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۴۴۵۷۴

گام‌های بلند عمرانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان هرمزگان

می متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه در ادامه برنامه های استانی خود جهت بازدید از طرح ها و پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای به استان هرمزگان سفر کرد.
گام‌های بلند عمرانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان هرمزگان

به گزارش می متالز، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در بدو ورود به استان هرمزگان از محورهای مواصلاتی حوزه شرق استان و عملیات راهداری  بازدید و ضمن دیداری صمیمانه با راهداران تلاشگر مستقر و مشغول به کار در منطقه در جهت تسریع در انجام پروژه ها دستوراتی را صادر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در این بازدید با اشاره به اهمیت ایمنی راهها به عنوان یکی از اصلی ترین  برنامه ها و ماموریت های سازمان، اظهار داشت: وضعیت راههای ارتباطی نقش اساسی در رشد وتوسعه هر شهرستان  و در نهایت استان  و حمل و نقلی  ایمن و اقتصادی همچنین آرامش خاطر استفاده کنندگان از راهها دارد، که با توجه به حساسیت راه های ارتباطی شهرستان های واقع شده در حوزه شرق استان هرمزگان  لازم است موضوع ایمنی راهها بیشتر مورد توجه قرارگیرد. 

 

حسن نیا با مروری بر آمار قابل توجه  تردد در محورهای ارتباطی  این منطقه افزود : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تمام تلاش خود را جهت ایمنی جاده ها بکار گرفته چرا که آرامش خاطر هموطنان  و کاربران یک اصل بوده و در همین راستا در این منطقه اقداماتی همچون افزایش جراغ  چشمک زن و روشنایی، افزایش نصب علائم عمودی و افقی همچنین رفع نقاط پر حادثه در حال انجام است  تا از ایجاد ترافیک سنگین دراین محور جلوگیری گردد. 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بزرگراه محور بندرعباس - میناب ضمن اعلام رضایت و قدردانی  از عملکرد اداره  کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و مجموعه شهرستانها، گفت: حاصل تلاش راهدارا ن تلاشگر و زحمتکش استان به صورت شبانه روز  موجب گردیده تا سه سال متوالی گذشته تلفات و سوانح رانندگی جاده کاهش یابد.

حسن نیا استان هرمزگان را به لحاظ حمل و نقل جاده ای قطب بسیار مهمی برشمرد، و تصریح کرد: امید است با اجرای برنامه ها و طرح های در دست اقدام شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر این بخش در استان باشیم.

 

پل نظرآباد کهنوج، قلعه گنج، مارز و فاریاب زیارت از دیگر پروژه های مورد بازدید نیم روز نخست

و بازدید از  پروژه ها و محورهای غرب استان نیز برنامه نیم روز دوم  سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود که در این راستا از محور بندر شهید رجایی، از روکش آسفالت انجام شده و خط کشی ها و وضعیت محور بازدید و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان طرح مطالعه شده منظر آرایی محور بندرشهید رجایی را به رویت وی رسانده و توضیحات لازم را ارائه کرد.

در سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی و بازدیدها، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  وی را همراهی کردند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده