تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۶
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۴۴۷۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شیروی:

برای تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز واحدها برنامه مشخصی در دستور کار است

می متالز - مدیرکل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی اعلام کرد: برای تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز واحدها برنامه مشخصی در دستور کار است.
برای تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز واحدها برنامه مشخصی در دستور کار است

به گزارش می متالز، امیر حسین شیروی به منظور بررسی مشکلات و وضعیت واحدهای صنعتی استان آذربایجان شرقی در تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز و همچنین بررسی ماشین آلات و تجهیزاتی که پیش از این معافیت گمرکی آنها صادرشده بود، از 12 واحد تولیدی این استان بازدید کرد.

وی اظهار داشت: برای تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز واحد ها علاوه بر اقدامات صورت گرفته برای تسریع در واردات اقلام مورد نیاز در کوتاه مدت، طبق سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه "تعیمق ساخت داخل" و بومی سازی بسیاری از اقلام مورد نیاز در دستور کار است.

شیروی اعلام کرد: در همین چارچوب از 27 ام تیر ماه سالجاری به همت وزارت صنعت، معدن وتجارت، اولین نمایشگاه "تعمیق ساخت داخل" با هدف معرفی نیازمندی های واحدهای بزرگ صنعتی کشور برای تامین قطعات و تجهیزات برگزار می شود.

وی در این بازدید از شرکت آدوپن پلاستیک پرشین، درب معتقد، پارلامنسوجات، واحد شماره 2 شیرین عسل و شرکت صادراتی خوشه چرم خاوران و همچنین از شرکت آهن فولاد جهان سپاهان، بلبرینگ سازی، پالاز موکت، سهند جام، سهند سیلیس، صنایع غذایی بشارت و نهایتا شیرین وطن بازدید کرد.

گفتنی است پیگیری مشکلات صادرات محصولات تولیدی شرکت تراکتورسازی ایران و همچنین مسائل شرکت بلبرینگ سازی تبریز از جمله موارد پیگیری شده از سوی مدیرکل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن تجارت در استان آذربایجان شرقی بود.

عناوین برگزیده