به گزارش می متالز، دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک با بیان این که کاهش هزینه های غیرضروری بانک، الزامی است، افزود: طبیعی است که با این روند، علاوه بر افزایش بهره وری بانک، قدرت تسهیلات دهی و خدمت رسانی به مشتریان نیز افزایش می یابد.
وی با تاکید بر این که خدمت رسانی شایسته به مشتریان، از اولویت های اساسی بانک است، ادامه داد: گسترش خدمات بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک باعث جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است. حسین زاده سامانه هایی مانند بام، بله، اپلیکیشن ۶۰ و بانک آفیسر را از پیشرفته ترین خدمات در نظام بانکی دانست و افزود: این خدمات خوشبختانه با اقبال عمومی مواجه شده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با ابراز خرسندی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک، تاکید کرد : نحوه فعالیت این اداره امور شعب می تواند الگوی مناسبی برای سایر کارکنان در بانک ملی ایران باشد. حسین زاده همچنین از شعبه ممتاز بلوار سجاد مشهد بازدید و با کارکنان آن گفتگو کرد.