تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۴۵۶۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

"ثفارس" سود خود را کاهش داد

می متالز - شرکت عمران و توسعه فارس در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۵ ریال سود کنار گذاشت. این شرکت در دوره ۹ ماهه مشابه در سال گذشته، ۱۳۴ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده بود.
"ثفارس" سود خود را کاهش داد

به گزارش می متالز، شرکت عمران و توسعه فارس با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت عمران و توسعه فارس در دوره یاد شده، مبلغ ۴۵ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ کاهش ۶۶ درصدی داشته است.

شرکت عمران و توسعه فارس، افزایش ۴۶۱ درصدی هزینه های مالی و همچنین کاهش ۸۲ درصدی درآمدهای غیر عملیاتی – درآمد سرمایه گذاری‌ها را از جمله دلایل عمده کاهش سود نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۴۶ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"ثفارس" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۳۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال زیان سود محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۳۴ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

شرکت صنایع کاغذسازی ایران در صورت های مالی تلفیقی ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، سود هر سهم را مبلغ ۱۴ریال و سود خالص را ۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال اعلام کرده بود.

عناوین برگزیده