تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۴۶۱۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشت به رالی صعود

می متالز - شاخص بورس تهران با افزایش ۳۳۸۶ واحدی عدد ۲۵۳ هزار و ۴۷ واحد را ثبت کرد و شاخص هم وزن با ۲۳۱ واحد افزایش به رقم ۶۰ هزار و ۳۶۱ واحد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۸۶ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۰۲ هزار و ۹۵۳ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۴۲ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۷۴ واحد رسید.
بازگشت به رالی صعود

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن بیش از یک میلیارد و ۸۶۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۱۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۱۶۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فولاد، فملی و پارس به ترتیب با ۵۲۱، ۴۴۰ و ۲۹۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای وبانک، شبهرنو شنفت به ترتیب با ۶۳، ۳۷ و ۳۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز  فولاد، رمپنا، وبصادر، شاراک و فاراک پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و فلزات اساسی و فرآورده های نفتی ها به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تدپیکس در آخرین روز تیرماه با افرایش ۳۳۸۶ واحدی به کانال ۲۵۳ هزار واحدی بازگشت و عملکرد مثبتی را ثبت کرد. به گفته کارشناسان بازار سرمایه، مهمترین دلیل رشد امروز شاخص عملکرد مثبت شرکت ها و انتشار گزارش های مالی قابل قبول بود و به نظر می رسد این روند تداوم داشته باشد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد