تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۴۶۳۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

استراتژی سیمان صوفیان؛ کاهش بهای تمام شده محصول و احصای بازارهای جدید است

می متالز - هیئت مدیره و مدیران شرکت سیمان صوفیان از معادن و واحدهای مختلف تولیدی شرکت بازدید و راهکارهای عملی برای توسعه و بهبود وضعیت شرکت را بررسی کردند.
استراتژی سیمان صوفیان؛ کاهش بهای تمام شده محصول و احصای بازارهای جدید است

به گزارش می متالز، اعضای هیئت مدیره این شرکت به همراه مدیرعامل، در این بازدید یک روزه، آخرین وضعیت تولید، فروش و سایر شرایط فنی و اقتصادی سیمان صوفیان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

منصورنجفی مدیرعامل صوفیان هم با ارائه گزارش فعالیت های سال‌جاری گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل شرکت، توجه بیشتر درخصوص ارتقای راندمان، سوددهی و کاهش هزینه‌های غیر ضروری است و در این مسیر استراتژی تعریف شده این است که با کاهش بهای تمام شده محصول و افزایش فروش، مسیر دستیابی به بازارهای جدید را پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد: افزایش سودهی شرکت، استراتژی ضروری است که با بهره مندی کامل از ظرفیت‌های موجود بدان دست خواهیم یافت.

عناوین برگزیده