تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۴۶۵۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید اقدامی مهم در راستای تقویت‌ زنجیره اجرای پروژه‌ها است

می متالز - وزیر نفت نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید را اقدامی مهم در راستای تقویت‌ زنجیره اجرای پروژه‌ها دانست که باید با جدیت دنبال و حمایت شود.
نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید اقدامی مهم در راستای تقویت‌ زنجیره اجرای پروژه‌ها است

بازدید وزیر نفت از نمایشگاه فرصت های ساخت داخل

به گزارش می متالز، بیژن زنگنه در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید  پیرامون راه‌اندازی نهضت ساخت داخل اظهار داشت: همکاران ما در وزارتخانه‌ها در تلاش برای حمایت از ساخت داخل هستند و برگزاری این نمایشگاه مهم مقدمه‌ای است برای ارتباط میان تولید‌کنندگان و افراد یا شرکت‌هایی که توانایی تولید قطعات وارداتی را دارند که باید با جدیت دنبال و حمایت شود تا بتوانیم تولید لازم را در کشور داشته باشیم.

 

تقویت زنجیره اجرای پروژه‌ها

وی در ادامه بیان کرد: شرکت‌های جی‌سی یا همان پیمانکاران عمومی در کشور باید تقویت شوند و پیمانکاران اجرای پروژه‌ها باید با سازنده‌ها پیوند داشته باشند و این زنجیره اجرای پروژه‌ها است که درواقع بخشی از کارهایی است که به حوزه نفت ارتباط دارد.

وزیر نفت در پایان، تاکید کرد: بخش‌ پیمانکارهای عمومی از نظر من حیاتی است و تا الان نیز به لطف خداوند متعال کارها خوب پیش رفته و باید ادامه پیدا کند و ما باید با اقدامات مختلف همچون نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل، شرکت‌های پیمانکاران عمومی در کشور را تقویت کنیم.

عناوین برگزیده