تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۶
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۴۶۷۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تصمیم درباره تشکیل وزارت بازرگانی بر عهده مجلس است

می متالز - قائم مقام وزیر صنعت درباره اینکه آیا جداسازی بخش بازرگانی از وزارت جهاد به معنای منتفی شدن تشکیل وزارت بازرگانی است گفت: تصمیم در مورد تشکیل ساختارهای دیگر بخش بازرگانی مثل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری و یا وزارت بازرگانی بر عهده مجلس است.
تصمیم درباره تشکیل وزارت بازرگانی بر عهده مجلس است

به گزارش می متالز، حسین مدرس خیابانی امروز در نشت خبری با اشاره به مصوبه شواری عالی اقتصاد و شورای سران برای جداسازی بخش بازرگانی از وزارت جهاد و بازگشت ان به وزارت صنعت گفت: وزارت جهاد کشاورزی بعد از قانون انتزاع بیان داشت بخشی از ابزارهای لازم را در اختیار ندارد.

قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی گفت: موضوع دوم آنها در این ارتباط این بود که ستاد تنظیم بازار زیر مجموعه وزارت صنعت است در حالی که برای تمرکز بر کاهش واردات ۱۰ درصدی باید این بخش هم زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی باشد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه ایا جداسازی بخش بازرگانی از وزارت جهاد به معنای منتفی شدن تشکیل وزارت بازرگانی است گفت: تصمیم در مورد تشکیل ساختارهای دیگر بخش بازرگانی مثل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری و یا وزارت بازرگانی بر عهده مجلس است و آنها باید در مورد ان تصمیم گیری کنند.

عناوین برگزیده