تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۴۶۸۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با حضور وزیر صمت در مازندران؛

افتتاح مجتمع فولاد، بازدید از 3 شرکت و 2 شهرک صنعتی و 2 نشست مشترک با فعالان اقتصادی مازندران

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری یک روزه به استان مازندران شرکت تولید میلگرد نورد شمال را افتتاح خواهد کرد و به دنبال بازدید از ۳ شرکت و ۲ شهرک صنعتی، با فعالان اقتصادی ۲ شهرستان غرب این استان دیدار و گفتگو می کند.
افتتاح مجتمع فولاد، بازدید از 3 شرکت و 2 شهرک صنعتی و 2 نشست مشترک با فعالان اقتصادی مازندران

به گزارش می متالز، رضا رحمانی در ابتدای این سفر، بازدیدی از شرکت بی بافت در شهرستان کلاردشت خواهد داشت.

حضور در شهرک صنعتی مرزن آباد و بازدید از ۲ شرکت ناب استیل و نوا طب در مرزن آباد بخش بعدی برنامه سفر وزیر صمت به غرب مازندران است.

در نشست مشترک با فعالان اقتصادی شهرستان چالوس در قالب جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مسائل و مشکلات صنعتی، معدنی و تجاری این شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رحمانی در ادامه این سفر یک روزه طی بازدیدی از شهرک صنعتی آبندانک و بررسی مسائل شهرک، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان محمود آباد، موضوعات و موارد مورد نظر فعالان اقتصادی این شهرستان و راهکار های مرتبط را بررسی خواهد کرد.

افتتاح شرکت تولید میلگرد نورد شمال با سرمایه گذاری۵۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۵۴ نفر بخش پایانی سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مازندران خواهد بود.

گفتنی است در این سفر تعدادی از معاونین و مشاورین وزیر صمت از جمله معاون برنامه ریزی و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران وی را همراهی می‌کنند.

عناوین برگزیده