تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۴۶۸۵۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

فراخوان 146 پروژه مشارکتی در طرح اقدام ملی مسکن

می متالز - آگهی فراخوان مشارکت در ساخت سازمان ملی زمین و مسکن با معرفی 146 پروژه مشارکتی در سراسر کشور از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام عمومی شد.
فراخوان 146 پروژه مشارکتی در طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش می متالز، در سال رونق تولید و پیرو دستورات ریاست جمهوری در مورد تولید مسکن و مقارن با اعیاد بزرگ قربان و غدیر سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد پروژه هایی را در قالب مشارکت از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استان محل پروژه در سراسر کشور با برگزاری فراخوان عمومی واگذار کند.

 همه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی دارای توان مالی و مدیریتی که از افراد حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت فنی (انبوه سازی یا پیمانکاری) استفاده می کنند یا سازندگان حرفه ای صلاحیت‌دار که دارای توان مالی و مدیریتی باشند می‌توانند برای دریافت اسناد و مدارک فراخوان از روز سه‌شنبه  هشتم مرداد تا سه شنبه 15 مرداد به دبیرخانه ادارات کل راه و شهرسازی استانها مراجعه و اسناد مربوطه را دریافت کنند.

آخرین مهلت تحویل پیشنهادها تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ 26 مرداد است و بعد از این زمان هیچگونه پیشنهادی پذیرفته نخواهد شد.

جلسه بازگشایی پاکت‌ها ساعت 14 روز یکشنبه 27 مرداد است و محل دریافت اسناد و تحویل پاکت‌ها، دبیرخانه اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها است.

عناوین برگزیده