تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۰
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۴۷۰۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

مروری بر درآمد یک ماهه و تجمعی چند شرکت بورسی و فرابورسی

می متالز - شرکت‌های بین‌المللی محصولات پارس، حمل و نقل توکا، ایران ارقام، تامین سرمایه نوین، ذغالسنگ نگین طبس با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی به ۳۱ تیر ماه اعلام کردند طی دوره تجمعی منتهی به تاریخ یاد شده، درآمد افزایشی داشتند.
مروری بر درآمد یک ماهه و تجمعی چند شرکت بورسی و فرابورسی

به گزارش می متالز، شرکت بین‌المللی محصولات پارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۳۵۶ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شپارس" براساس عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۸۲۳ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۸۹ درصدی را نشان می‌دهد.

 

درآمد ۴ ماهه "حتوکا" ۸۲ درصد افزایش یافت

شرکت حمل و نقل توکا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲۶۹ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

"حنوکا" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۴۶ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۸۲ درصدی دارد.

 

مروری بر عملکرد تیر ماه "مرقام"

شرکت ایران ارقام در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۳۶ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

"مرقام" براساس عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۸۵۱ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

 

درآمد ۴ ماهه "تنوین" افزایشی بود

شرکت تامین سرمایه نوین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۳۳ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

"تنوین" براساس عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۱۳۵ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۵۷ درصدی دارد.

 

افزایش ۹۷ درصدی در درآمد ۴ ماهه "کطبس"

شرکت ذغالسنگ نگین طبس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۶۵ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال درآمد داشته است.

"کطبس" براساس عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲۵۰ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، رشد ۹۷ درصدی را نشان می‌دهد.

 

کسب درآمد ۳۳۹ میلیاردی "فپنتا" طی خرداد ماه

شرکت صنعتی سپنتا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۳۳۹ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

"فپنتا" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۸۴ درصدی دارد.

 

درآمد ۳ ماهه "غپینو" افزایشی بود

شرکت صنعتی پارس مینو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۳۷۶ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال درآمد داشته است.

"غپینو" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۹۴۲ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۹۸ درصدی را نشان می‌دهد.

 

مروری بر عملکرد خرداد ماه "سکرد"

شرکت سیمان کردستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۴۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

"سکرد" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۷۱۱ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۱۶ درصدی دارد.

 

افزایش ۸۷ درصدی در درآمد ۳ ماهه "شخارک"

شرکت پتروشیمی خارگ در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۳ هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال درآمد داشته است.

"شخارک" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۸ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، رشد ۸۷ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده