تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۴۷۲۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بازار متشکل ارزی:

بازار متشکل ارزی با عضویت بیش از ۱۰۰ صراف آغاز بکار می کند+ جزئیات

می متالز - مدیرعامل بازار متشکل ارزی ضمن اشاره به آغاز به کار بازار متشکل ارزی با عضویت بیش از ۱۰۰ صراف تا عید سعید قربان، جزئیات دیگری را اعلام کرد.
بازار متشکل ارزی با عضویت بیش از ۱۰۰ صراف آغاز بکار می کند+ جزئیات

به گزارش می متالز، محمود شکسته بند درخصوص اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی بازار متشکل ارزی به فارس گفت: بیش از 100 صراف حساب‌ باز کرده‌ و در حال تکمیل پرونده هستند و بازار متشکل ارزی هم با همین تعداد تا عید سعید قربان فعالیت را آغاز می‌کند زیرا تکمیل پرونده هر صراف فرایندی زمان‌بر است. 

وی افزود: هر روز بر تعداد صراف‌های عضو بازار افزود می‌شود و این احتمال وجود دارد مثلا 120 صراف تا روز بازگشایی بازار عضو بازار شده باشند.برای افراد حقیقی و حقوقی خارج از بازار، اطلاعات لحظه‌ای بازار متشکل ارزی ارائه نمی‌شود اما اطلاعات عمومی بازار در سایت ice.ir که در حال راه‌اندازی است، منتشر و در سایت دیگری اطلاعات جزئی‌تر به اعضا ارائه می‌شود.

شکسته بند ساعت کاری بازار متشکل ارزی را از 8:30 تا 15:30 اعلام کرد و گفت: این ساعت کاری قابل تغییر است.سقف معاملات و نوسانات نرخ ارز و جزئیاتی از این دست در دستورالعمل‌های مربوط به به معاملات تدوین شده که پس از تصویب نهایی اطلاع‌رسانی می‌شود.هدف از راه‌اندازی بازار متشکل ارزی افزایش شفافیت و ثبات بازار، کشف نرخ، امنیت در انجام و تسویه معاملات است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده