به گزارش می متالز، آمار پروازهایی که به صورت ماهانه از میزان تأخیرهای شرکتهای هواپیمایی داخلی توسط سازمان هواپیمایی کشوری منتشر میشود گویای وضعیت نامطلوب تأخیرهای پروازهاست؛ در این میان برخی از ایرلاینها با قدرت تمام روند ادامهدار تأخیرهای پروازی خود را پیش گرفتهاند که ظاهراً شرکت هواپیمایی آتا و ایران ایرتور در این میان پیشتازند.
میرسعید صفی نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد در رابطه با واکنش به این میزان حجم تأخیرها که صدای بسیاری از مسافران را درآورده است، میگوید: مسئولیت پذیرش و پاسخگویی به تأخیرهای پروازی سازمان هواپیمایی کشوری است و ما نیز به صورت مرتب گزارش تأخیر پروازها را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه میدهیم.
وی در ادامه افزود: سازمان هواپیمایی کشوری نیز باید این تأخیرها را بررسی و برخورد کند؛ به طور مثال روز گذشته نیز ما به دلیل تأخیر پروازی ایران ایرتور و ماهان درگیر بودیم.
صفینیا میگوید: دردسر تأخیر پروازها با بنده است؛ پرواز تأخیر میخورد مسافران به ترمینال میآیند و دادوفریاد و ناسزا را به ما میگویند و در و پنجره و مانیتور ترمینال را میشکنند.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد اضافه کرد: همین سال گذشته مسافران به دلیل تأخیر پرواز هواپیمایی تابان مانیتور ترمینال شماره 4 را شکستند.
او اعلام کرد: در چند هفته اخیر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و آتا یکی از نامنظمترین ایرلاینها بودند که حتی بنده آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی را جریان این موضوع قرار دادم.