تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۴۷۴۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران تاکید کرد:

ضرورت تضمین خرید تولیدات معادن کوچک مقیاس و تامین زیرساخت های آن ها/ امسال ۶۰۰ دوره آموزشی برای معادن بخش خصوصی برگزار می کنیم

می متالز - رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: تضمین خرید مواد تولیدی معادن کوچک مقیاس برای تداوم روند فعال بودن این معادن باید در کنار توسعه زیر ساخت های لازم برای آن ها در نظر گرفته شود.
ضرورت تضمین خرید تولیدات معادن کوچک مقیاس و تامین زیرساخت های آن ها/ امسال ۶۰۰ دوره آموزشی برای معادن بخش خصوصی برگزار می کنیم

به گزارش می متالز،  داریوش اسماعیلی در همایش رونق تولید با احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در‌ سالن همایش های بین المللی هتل ارم بیان کرد: صندوق حمایت از فعالیت های معدنی برای این طرح باید فعال شود.

 

ضرورت تضمین خرید تولیدات معادن کوچک مقیاس و تامین زیرساخت های آن ها

وی با تاکید بر اینکه تضمین خرید مواد تولیدی معادن کوچک مقیاس برای تداوم روند فعال بودن این معادن باید در نظر گرفته شود، افزود: توسعه زیر ساخت های معادن کوچک و متوسط فعال شده مانند آب، برق و گاز و... توسط ایمیدرو باید انجام شود و در دستور کار واقع شود.

 

امسال ۶۰۰ دوره آموزشی برای معادن بخش خصوصی برگزار می کنیم

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران توجه به آموزش را ضروری دانست و گفت: سازمان نظام مهندسی معدن تفاهم نامه ای با ایمیدرو برای برگزاری ۶۰۰ دوره آموزشی برای معادن بخش خصوصی به امضا رسانده است که امسال برگزار می کنیم.

 

تا ۱۰ درصد از حقوق دولتی معادن می تواند صرف تحقیق و پژوهش شود

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تا ۱۰ درصد از حقوق دولتی معادن از طریق انعقاد قرارداد با دانشگاه ها و موسسات تحصیلات تکمیلی می تواند صرف تحقیق و توسعه و پژوهش شود و به عنوان سازمان نظام مهندسی معدن می خواهیم‌ حلقه واصل در این حوزه شویم.

وی در پایان گفت: سازمان نظام‌ مهندسی آمادگی دارد تا مسئولیت اجرای نقشه راه پنجره واحد ارایه خدمات این حوزه را بر عهده بگیرد.

گفتنی است، همایش رونق تولید با احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در‌سالن همایش های بین المللی هتل ارم در حال برگزاری است.

عناوین برگزیده