تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۴۷۶۷۴

عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در چهار ماهه سال ۹۸

می متالز - مدیر کل راه آهن هرمزگان از عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در چهار ماهه سال ۹۸ خبر داد.
عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در چهار ماهه سال ۹۸

به گزارش می متالز، مدیرکل راه آهن هرمزگان، گفت: عملکرد چهار ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۳۵۷ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

حسن ماسوری  افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان ۴ میلیون و۵۸۳ هزار و ۹۹۹ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد رشد داشته است.

در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۷ میلیون و ۳۹ هزارو ۳۵۶ تن کالا و محمولات بوده که ۷ درصد رشد را نشان میدهد و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۲ میلیارد و ۷۹۹ میلیون و ۸۷۹ هزار و۲۰۳ تن کیلومتر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت ۳ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۹۸۹ تن کالا بوده که ۵ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد، در زمینه عملکردکانتینر نیز اقدام به حمل ۱۵ هزار و ۵۷۰ (TEU) کرده است.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده