تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۳
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۴۷۸۸۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برخورد شدید دادستانی با عاملان اخلال در معدن گمرکان عنبرآباد

می متالز - دادستان عنبرآباد کفت: با عوامل اخلال در کار معدن گمرکان عنبرآباد به‌شدت برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد که به‌خاطر چند نفر اراذل و اوباش سرمایه‌گذاران ما احساس ناامنی کنند.
برخورد شدید دادستانی با عاملان اخلال در معدن گمرکان عنبرآباد

به گزارش می متالز، یوسف سبحانی در حاشیه بازدید از معدن گمرکان این شهرستان اظهار داشت: برخی افراد در پی اختلاف با سرمایه‌گذار معدن مس گمرکان باعث اخلال در کار معدن شدند.

دادستان عنبرآباد با بیان اینکه افراد اخلالگر هیچ مالکیتی بر معدن ندارند، بیان کرد: امروز با حضور اعضای شورای تامین از معدن مس بازدید داشتیم با بررسی‌های انجام شده بیشتر کارگران مشغول بکار این معدن از اهالی منطقه بوده و دادستانی در راستای حقوق عامه و ‌حمایت از سرمایه‌گذاری به این موضوع ورود کرد.

سبحانی بیان داشت: با حمایت اعضای شورای تامین و دستگاه قضا در این رابطه منجر شد تا سرمایه‌گذار معدن گمرکان اقداماتی در جهت تاسیس و راه‌اندازی کارخانه جدید را در محل معدن آغاز کند.

وی گفت: دستگاه قضا در راستای منویات رهبر انقلاب مبنی بر نامگذاری سال رونق تولید با جدیت در این حوزه ورود پیدا کرده و با هر اقدامی که موجب توقف رونق تولید شود به شدت برخورد می‌کند.

دادستان عنبرآباد اظهار کرد: در واقع رونق معادن موجب ایجاد اشتغال برای افراد بومی منطقه می‌شود که این امر کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبیل فقر، بیکاری و اعتیاد را در پی خواهد داشت و از همه مهمتر منجر به کاهش جرائم می‌شود.

سبحانی خاطرنشان کرد: با عوامل اخلال در کار معدن به‌شدت برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد که به‌خاطر چند نفر اراذل و اوباش سرمایه‌گذاران ما احساس ناامنی کنند، کار در معدن گمرکان به روال عادی برگشت.

عناوین برگزیده