تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۲
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۴۸۱۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۳۴۲ میلیاردی در بورس

می متالز - تعداد ۳۴۲میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۸۵ روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار تهران معامله شده است.
معامله ۳۴۲ میلیاردی در بورس

به گزارش می متالز، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۸۵روز معاملاتی تعداد ۳۴۲میلیارد و ۱۲۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۶۲هزار و ۶۱۶میلیارد ریال در ۲۶میلیون و ۹۴۳هزار و ۴۶۹دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۴۰میلیارد و ۱۸۲میلیون سهم به ارزش ۵۵۷هزار و ۷۷۱میلیارد ریال در ۱۲میلیون و ۹۳۷هزار و ۸۴۸نوبت در بازار اول؛ ۹۶میلیارد و ۶۹۳میلیون سهم به ارزش ۴۰۸هزار و ۲۲۹میلیارد ریال در ۱۳میلیون و ۷۶۸هزار و ۱۱نوبت در بازار دوم؛ ۴۲میلیون و ۹۰۰هزار برگه به ارزش ۴۱هزار و ۱۹۸میلیارد ریال در ۹هزار و ۵۴نوبت در بازار بدهی، ۱۳۳میلیون و ۱۸هزار قرارداد به ارزش ۶۴۲میلیارد ریال در ۳۳هزار و ۳۵۹نوبت در بازار مشتقه و ۵میلیارد و ۶۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵۴هزار و ۷۷۶میلیارد ریال در ۱۹۵هزار و ۱۹۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون ۷۴هزار و ۲۰۶واحد رشد را به ثبت رسانده و با افزایشی معادل ۴۲درصد به ارتفاع ۵۲هزار و ۸۶۵واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۵۲هزار و ۴۵۲واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۱۵۷هزار و ۷۴۸واحدی به ترتیب ۳۹ و ۴۶ درصد افزایش داشته‌اند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده