تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۹
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۴۸۲۸۵
سرویس خبر : انرژی

آتش سوزی طبقه ۱۴ وزارت نفت مهار شد

می متالز - یک منبع آکاه در وزارت نفت دلیل آتش سوزی در ساختمان وزارت نفت را اتصالی برق اعلام کرده و گفت: این آتش سوزی ناچیز بود که در دقایق اولیه مهار شد.
آتش سوزی طبقه ۱۴ وزارت نفت مهار شد

به گزارش می متالز، یک منبع آگاه در وزارت نفت، در خصوص دلایل این اتفاق اظهار کرد: ساعتی پیش در یکی از طبقات ساختمان مرکزی قدیم وزارت نفت به علت اتصالی سیم برق آتش‌سوزی رخ داد.  آتش سوزی با زبانه های آتش همراه نبوده است بلکه تنها یک اتصالی جزئی در طبقه بود که منجر به انتشار دود در طبقات شد.

او بیان کرد: پس از وقوع این حادثه و فراگیر شدن دود در تمام محوطه این طبقات، کارکنان به حیات منتقل شدند و هم اکنون این آتش سوزی مهار شده است. با مهار این آتش سوزی تا دقایقی دیگر کارکنان به محوطه کاری خود باز می گردند.

صبح امروز (۱۳ مرداد ۹۸) ساختمان وزارت نفت شاهد خروج دود از طبقات چهاردهم و پانزدهم بود، به همین دلیل کارکنان بخش های مختلف این وزارت خانه پس از بروز این حادثه به حیات این وزارتخانه منتقل شدند. با گذشت دقایقی از این حادثه آتش نشانی وارد محل حادثه شده و با اقدامات لازم این آتش سوزی جزئی را مهار کرده است

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد