این راه های دسترسی شامل مسیر خردایش به خردایش، محدوده سی اس غربی، سی اس شرقی، دردوی 2، دردوی- باغک و معدن آ است که سبب تسهیل در حمل مواد معدنی و کاهش فاصله حمل صورت گرفته است.
این راه برای خوراک دهی به واحدهای خردایش احداث شد. طول جاده ١٧٣٠ متر و عملیات احداث این جاده از مرداد ماه ١٣٩٣ آغاز و در دی ماه ١٣٩٥ پایان پذیرفت. همچنین حجم عملیات خاکی برابر 246.000 متر مکعب معادل 666.000 تن است. با احداث این جاده، مسیر حمل سنگ آهن به واحدهای خردایش تا یک دوم مسیر قبلی کاهش یافت.
این مسیر به منظور این راه برای خوراک دهی به شرکت های فولاد خراسان و فولاد مبارکه طراحی شد. طول این جاده ٢١٥٥ متر و عملیات احداث آن در بهمن ماه ١٣٩٤ آغاز و تاکنون بیش از ٩٥درصد آن تکمیل شده است. حجم عملیات خاکی برابر 446.000 متر مکعب معادل یک میلیون و 200هزار تن است.
مسیر فوق برای خوراک دهی به شرکت های فولاد خراسان و فولاد مبارکه احداث شده است. طول جاده ٤٩٠ متر و عملیات احداث آن در دی ماه ١٣٩٤ آغاز و در خرداد ماه ١٣٩٥ پایان پذیرفت. حجم عملیات خاکی این محدوه برابر 84.000 متر مکعب معادل 228.000 تن است. از مزایای احداث این جاده می توان به افزایش ظرفیت تولید معادن و همچنین کاهش فاصله حمل سنگ آهن اشاره کرد.
این مسیر با هدف خوراک دهی به شرکت توسعه ملی احداث شد که طول این جاده ١٧٣٠ متر و عملیات احداث این جاده در آذر ماه ١٣٩٣ آغاز و در اسفند ماه ١٣٩٥ پایان پذیرفت. حجم عملیات خاکی برابر 147.000 متر مکعب معادل 407.000 تن است.
این راه با هدف خوراک دهی به شرکت های فولاد شرق کاوه و توسعه ملی طراحی شد. طول جاده ٢٧٨١ متر و عملیات احداث این راه از مرداد ماه ١٣٩٣ آغاز و تاکنون بیش از ٩٥درصد آن تکمیل شده است. حجم عملیات خاکی برابر یک میلیون و 945هزار متر مکعب معادل 5 میلیون و 200هزار تن است.
این جاده برای خوراک دهی به شرکت های فولاد خراسان و فولاد مبارکه احداث شد که طول این جاده ٢٩٦٥ متر و عملیات احداث آن در مرداد ماه ١٣٩٣ آغاز و در دی ماه ١٣٩٥ پایان پذیرفت. حجم عملیات خاکی برابر یک میلیون و 460 متر مکعب معادل 4 میلیون و 360 تن است. در احداث این جاده بیش از یک میلیون تن سنگ آهن با کیفیت بالا استخراج و تحویل شد.
طراحی تمام جاده های فوق برای تردد دامپتراک با ظرفیت ٢٢٠ تن صورت پذیرفته است. طول جاده ١٧٣٠ متر و عملیات احداث این جاده از مرداد ماه ١٣٩٣ آغاز و در دی ماه ١٣٩٥ پایان پذیرفت. حجم عملیات خاکی برابر 246.000 متر مکعب معادل 666.000 تن است.
با احداث این جاده، مسیر حمل سنگ آهن به واحدهای خردایش تا یک دوم مسیر قبلی کاهش یافت