به گزارش می متالز، مدیرعامل بانک ایران زمین در بازدید از شعب شهر تهران گفت: امروز نگاه مشتریان به شعب بانکی نسبت به گذشته تغییر کرده و در حال حاضر عمده خدمات از طریق ابزارهای هوشمند انجام میشود. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مدیرعامل بانک ایرانزمین به همراه معاون عملیات بانکی با حضور در تعدادی از شعب تهران ضمن بازدید از این شعب گفت: در حالحاضر ۹۷ درصد تراکنشهای بانک ایران زمین در خارج از شعب انجام میشود و این موضوع در سایر بانکها نیز با آمار مشابهی وجود دارد که این خود نشان میدهد تغییرات بزرگی در سالهای اخیر صورت گرفته است.
وی افزود: نسبت به گذشته شاهد کاهش تعداد شعب بانکها هستیم، اما واقعیت این است که عمده اتفاقی که در حال رخ دادن است، تغییر نقش شعب است. مدیرعامل بانک ایران زمین، با اشاره به سرعت رشد تکنولوژی اظهار کرد: در حالحاضر در بخشی از موارد سرعت تکنولوژی از قوانین ما پیشی گرفته است که جا دارد نهادهای متولی موضوعاتی مانند امضای دیجیتال و احراز هویت برای بازگشایی حساب از راه دور را حل کنند. در این بازدید هادی قدیمی، معاون عملیات بانکی از همکاران شعب خواست با ارتقای دانش خود در حوزه بانکداری دیجیتال مشتریان را با فضا و ابزار جدید بانکداری آشنا کنند. وی افزود: در حالحاضر همراهبانک ایران زمین با رویکرد بانکداری دیجیتال امکان ارائه بسیاری از خدمات بانکی مانند درخواست دسته چک، تمکن مالی و... را از راه دور فراهم کرده است و در آینده نزدیک نیز با همین رویکرد ابزار جدیدی به آن افزوده میشود. در بازدید از شعب شریعتی، کلاهدوز، پاسداران و میدانمادر معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استان تهران، مدیر منطقه یک امور شعب تهران و رئیس اداره روابطعمومی، مدیرعامل را همراهی کردند.