به گزارش می متالز، یزداندوست افزود: از جمله عوامل موثر در تاسیس بیمه آسماری کشش بازار تقاضا در ایران، بهویژه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به خدمات کیفی بیمه در سطح بینالمللی بود. او داشتن شبکه فروش توانمند را لازمه توسعه فعالیتهای آسماری دانست و بر تامین منافع ذینفعان اعم از بیمهگذاران، نمایندگان و سهامداران تاکید کرد. وی درباره نقش نمایندگان در عملکرد شرکت گفت: در برنامه راهبردی، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است که با توجه به پویایی صنعت بیمه و همچنین به دلیل ریسکهای جدید، ما نیز باید بهروز بوده و راهکارهای جدید را اندیشیده و پیادهسازی کنیم. مدیرعامل بیمه آسماری بیمههای درمان تکمیلی را یکی از مهمترین نیازهای جامعه دانست و یادآور شد: شرکت بیمه آسماری با توجه به چالشهای اقتصادی و تمایل جامعه به سمت شرکتهای کوچک و موسسات دانشبنیان و استارتآپ، این امکان را برای شرکتها فراهم کرده تا برخلاف اغلب شرکتهای بیمه که پایه ۵۰ نفر را برای پذیرش بیمه درمان تکمیلی شرکتی قرار دادهاند، تمامی شرکتها با حداقل ۱۵ نفر پرسنل (با احتساب اعضای خانواده) بتوانند از مزایای بیمه تکمیلی شرکتی بهصورت نقد و اقساط استفاده کنند. وی درخصوص مزایای رقابتی بیمه آسماری اظهار کرد: بیمه آسماری به همراه سهامدار عمده خود شرکت کمکرسان ایران توانسته خدمات بینظیر درمانی را ارائه دهد که با بیش از ۲۳۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد است؛ چراکه چابکی عملکرد در بازار و همافزایی دههها تجربه در ارائه خدمات بیمه خصوصا در رشتههای درمان شامل بیمههای تکمیلی و بیمههای مسافرتی یکی از مزیتهای رقابتی بیمه آسماری است. یادآور میشود: بیمه آسماری در تهران، بوشهر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کیش، قشم، اروند و ارس نمایندگان فعال دارد.