تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۴۸۹۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بورس تهران مطرح کرد:

درخشش بازار سرمایه با لیگ ستارگان بورس در تمام کشور

می متالز - روز جهارشنبه ۱۶ مرداد۹۸، دکتر علی صحرائی، مدیرعامل بورس تهران به همراه معاونان و مدیران ارشد بورس، از سومین لیگ ستارگان بورس واقع در دانشگاه الزهرا بازدید کرد.
درخشش بازار سرمایه با لیگ ستارگان بورس در تمام کشور

به گزارش می متالز، دکتر علی صحرائی، مدیرعامل بورس تهران طی بازدید از شرکت کنندگان در سومین لیگ ستارگان بورس تهران در جریان تحولات این مسابقه قرار گرفت و طی گفت وگو  با دانشجویان و شرکت کنندگان از پیشنهادهای آنها آگاه شد.

صحرائی هدف اصلی برگزاری این مسابقات را آموزش و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری دانست و افزود: همانطور که در این بازدید شاهدیم شرکت کنندگان در این مسابقات نمایندگان جوان از دانشگاه های مختلف اقصی نقاط کشور  و ۴ کشور خارجی هستند و می توانند صدای بازار سرمایه را به حوزه های خود رسانده و جامعه دانشگاهی را بیش از پیش با بازار سرمایه آشنا کنند.

ویدر ادامه به رقابت پذیری این مسابقات اشاره اظهار کرد: استقرار و حضور همه عزیزان شرکت کننده در یک محیط، هیجان و حس رقابت ایجاد کرده است. همچنین سبب شده شرکت کنندگان از نزدیک آثار اجرای مقررات در بازار سرمایه را لمس و تجربه کنند.

سخنگوی بورس تهران در پایان تلاش های صورت پذیرفته در برگزاری لیگ ستارگان بورس را موفق ارزیابی کرد و افزود: هدف از برگزاری این لیگ افزایش دانش مالی و گسترش و شمولیت آن بوده است که با موفقیت اثر خود را بر جای گذاشته و قابل تقدیر است.

عناوین برگزیده